Retourneren

Indien je niet helemaal tevreden bent, kan je het product eenvoudig retourneren via een DPD Pickup parcelshop in je buurt (ongebruikte staat en in originele verpakking). Wij proberen onze ecologische voetafdruk laag te houden dus stuur niet onnodig pakjes terug.

De kostprijs bedraagt €4,00 per label. De verkoper zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant zelf betaald heeft, tenzij de Klant instemt met een ander betaaldmiddel, zoals een giftcard.

Gepersonaliseerde producten, fopspenen (tenzij in hun oorspronkelijke verpakking) of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden. Na levering heb je 14 dagen de tijd ons op de hoogte te brengen van je retour. Van zodra je ons op de hoogte hebt gesteld, dien je het artikel binnen de 14 dagen terug te sturen. Items die rechtstreeks van onze leverancier worden verzonden (bv bedhuisjes, glijbaan, artikelen van Laui Lounge, ballenbadjes of andere items die buiten de standaard maten van verpakking vallen) hebben aparte retourprijzen vanaf 30 euro per label aangezien deze met speciaal transport worden verzonden. Ook een ballenbad en hindernissenbaan terugsturen zal duurder zijn dan 4 euro.

Veelgestelde vragen

Meld je retour aan via mail naar hello@degeleflamingo.com, post, telefonisch, via het chatformulier met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.

Je ontvangt vervolgens het retourlabel (per mail).
Gelieve de producten steeds zoveel als mogelijk ongebruikt, in de originele verpakking en met labels terug te sturen met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld BE12345)

De verkoper zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant zelf betaald heeft, tenzij de Klant instemt met een ander betaaldmiddel, zoals een giftcard." Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in een DPD Pickup parcelshop naar keuze.

Hieronder vind je de link naar de DPD Pickup in jouw buurt.

https://www.dpdgroup.com/be/mydpd/parcel-shops

Afgeprijsde artikelen (solden en outlet) die online werden aangekocht en binnen de vooropgestelde termijn retour werden aangemeld, zullen niet worden terugbetaald. Hiervoor ontvangt u een giftcard.

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun

Aangezien onze webshop voorraad is gelinkt aan onze geboortelijsten wordt er standaard niets gereserveerd. Het kan dus gebeuren dat er een artikel is uitverkocht wanneer je bevallen bent. We raden dus aan om je favorieten zeker te reserveren. Gereserveerde artikelen komen automatisch bovenaan je geboortelijst te staan met een hartje ernaast. Zo weet de koper dat dit de voorkeurartikelen zijn op jouw lijst. Een uitverkocht artikel toch reserveren? Dit kunnen we enkel doen wanneer dit bij ons terug binnenkomt.

Er kan veilig betaald worden via

- PayPal (visa/mastercard),
- iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten)
- Bancontact
- Bankoverschrijving. Kies je voor één van de eerste 3 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt.

Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt ze verwerkt als het geld op de rekening staat.

Neen, dat kan niet. In uitzonderlijke gevallen kunnen we extra flexibel zijn en is het misschien wel mogelijk. Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met ons op het nummer 0032 468 31 64 23.

Don’t worry! We zijn niet met je centjes naar flamingo paradise. We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.