Verzenden / Betalen / Omruiling

  1. Verzenden
 
We verzenden je pakje binnen 1 à 2 werkdagen. We verzenden gratis vanaf €45.
Je kan kiezen uit volgende verzendopties:
- DPD Parcelshop ophaalpunt in je buurt : €3,45
Je pakje blijft 7 dagen liggen in het ophaalpunt - indien het pakje weer naar ons terug komt worden er extra verzendkosten aangerekend
 
- DPD levering thuis of op kantoor : €4,45
Wij verzenden je pakje naar het opgegeven leveradres. De leveringen gebeuren van maandag tem vrijdag. 
 
- DPD zaterdaglevering: €7,50
Je pakje zal de eerstvolgende zaterdag geleverd worden op het opgegeven adres. OPGELET: enkel levering op de eerstvolgende zaterdag als de bestelling ten laatste vrijdag om 15h geplaatst werd.
 
  1. Levering 
Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het de werkdag erna geleverd.
 
DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket:
 
  • Laten leveren in een Pickup Parcelshop in de buurt
  • Laten leveren op een andere dag
  • Laten leveren op een ander adres
  • Laten wegzetten op een veilige plaats door neerzettoestemming te geven aan DPD
 
Je ontvangt de ochtend van de dag van levering een mailtje van DPD met daarin een tijdslot van een uur waarin de levering zal plaatsvinden. Niet ontvangen? Check zeker even je spam!
 
Als je niet thuis bent op het moment van levering zal DPD proberen om het bij de buren af te leveren. Zijn die ook niet thuis? Dan zal je pakje naar een Pickup Parcelshop in de buurt gebracht worden en kan je het daar afhalen wanneer het jou uitkomt. Opgelet! Pakjes blijven 7 dagen in een ophaalpunt liggen. Als ze dan niet werden opgehaald komen ze retour naar ons.
 
  1. Betalen
Je kan eenvoudig, snel en veilig online betalen via:
  • Paypal
  • Creditcard (VISA/ mastercard)
  • Sofort banking
  • iDEAL
Je kan er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Je dient de betaling binnen 2 de dagen uit te voeren.
Opgelet! Je bestelling vertrekt pas bij ons als we de betaling binnen hebben. Wij aanvaarden geen betaalbewijsjes.
Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend.
Lukt de betaling niet? Contacteer ons op geboortelijst@degeleflamingo.com of op het nummer 0032 468 31 64 23 en we helpen je graag verder!
 
  1. Retouren
Niet helemaal tevreden van je product? Geen probleem om het te retourneren. Volg deze stappen om je retour te regelen:
  1. Meld je retour aan via geboortelijst@degeleflamingo.com met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.
  2. Je ontvangt vervolgens een link om je retourlabel aan te maken
  3. Dat label kleef je op de doos of zak en je geeft je pakje af bij een DPD pickup parcelshop
Hieronder vind je de link naar de ophaalpunten in de buurt:
https://www.dpd.com/nl/business_customers/pakket_verzenden/nationaal/e_commerce_services/pickup/pickup_finder
  1. Stuur het product ongebruikt en in de originele verpakking terug met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld #106871)
  2. Bij ontvangst mailen we je een gift card 
Artikelen uit de outlet kunnen niet geruild worden. 
 
De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt […] zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
 
Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht
  1. Levertermijn
 
Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 dagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 4 à 12 werkdagen.
Hou er aub rekening mee dat wegens de huidige omstandigheden de verwerking en verzending van je bestelling meer tijd in beslag neemt dan je van ons gewend bent (8 tot 10 dagen).